Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 11. јун 2016.

VOĆE IZ MOG VOĆNJAKA














Prošlo je proleće i došlo nam leto. Voće u mom voćnjaku zri i polako smenjuje jedno drugo. Prve jagode su me izuzetno obradovale. Njih su zamenile rane trešnje, rana kajsija, crvene i crne ribizle, višnje. Već ima i zrelih malina. Počinju i letnje jabuke da stižu. Zatim slede kruške, breskve i nektarine, šljive, kupine, groždje crno i belo, smokve... Ima u mom voćnjaku skoro svog voća. Malo sam fotkala u raznim periodima godine i rado ću to podeliti sa vama.







ZIMA U MOM VOĆNJAKU





RANO PROLEĆE U MOM VOĆNJAKU




KAJSIJA U CVETU



TREŠNJA U CVETU



NEKTARINA U CVETU



VIŠNJA U CVETU



JABUKA U CVETU



ARONIJA U CVETU



JABUKA U CVETU



JAGODA U CVETU



VOĆNJAK POSLE CVETANJA











 Voće iz mog voćnjaka od cvetanja pa do zrelih plodova.








Još malo zrelog voća iz mog voćnjaka.








 Izbor voća je veliki i ovo nije sve. Nedostaje groždje, kupine, orasi... Ima tu i povrća ali tu temu će mo drugi put.








 Tu je i začinsko bilje i ovo nije sve jer ima i bosiljka, nane...








 Ovo je jagodica iz mog vrta malo neobičnog oblika.









 Moja ćerka je glavni pomagač u branju jagoda.



















I za kraj, moje bele rade. O cveću će mo drugi put.




Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.