Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 28. август 2019.

SLATKO OD ČERI PARADAJZA
















Već sam pravila ovo slatko ali sam smanjenom količinom šećera. Sada sam dodala šećer 1:1 i dodala limun uz malu količinu limuntusa. Glavnu ulogu je činio čeri paradajz iz moje bašte i mirišljava biljčica rozetla. Inače rozetla je mirišljava biljka iz roda muškatli i njeni mirišljavi listovi daju poseban ukus slatku.


Post je nastao u saradnji sa C Slatka tradicija.














Priprema: 5 minuta
Kuvanje: > 120 minuta
Količina: 2 velike tegle


POTREBNE NAMIRNICE:

- 1 kg sitnog čeri paradajza
- 1 kg šećera
- 4 dl vode
- 1 limun
- 1 mala kašičica  C limuntus 
- 1 kesica  C vanilin šećera
- 4-5 listova rozetle




















PRIPREMA:

U dublju šerpu staviti šećer i vodu i kuvati dok ne počne da vri još desetak minuta posle toga. Skloniti šerpu sa ringle i ostaviti da se prohladi. 

Vratiti na ringlu dodati čeri koji ste oprali i osušili. Kuvati oko 2 sata kod mene je to na 4 od 9. 

Ako se pojavi pena skinite je, kod mene se nije stvarala. 

U toku kuvanja dodati prvo limuntus i vanilin šećer. Pred kraj staviti listove rozetle i limun sečen na tanke kolutove. 

Kada sok dostigne gustinu meda i počne da se hvata skrama na soku slatko je gotovo. 

Vrelo sipati u tegle, poklopiti metalnim poklopcima i okrenuti tegle naopako. Ostaviti da se ohlade i vratiti u normalni položaj. 

Od ove količine se dobiju 2 velike tegle.













Prijatno!







Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.