Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

недеља, 18. август 2019.

MARMELADA OD SMOKVE

















Obožavam smokve a ove godine su bogato rodile. Za sada sam jednu turu osušila i skuvala malo marmelade od prezrelih. Do sada sam ih uvek kuvala bez šećera i ostavljala da se vide komadići smokve dok sada sam ih usitnila i ispalo je super.


Resept je uradjen u saradnji sa   C Slatka tradicija 











Priprema: 5 minuta, bez branja
Kuvanje: do 2 sata
Za: 3 velike tegle od 730 g i 1 manja od 350 g



POTREBNE NAMIRNICE:

- 4 kg smokvi
- 150 g šećera
- 2 kesice  C vanilin šecer
- 1/2 kašičice  C limuntus
- 2 dl vode
- listovi rozetle (mirišljava biljka)


















PRIPREMA:


Smokve lepo oprati i odstraniti im peteljke. Cele staviti u veći lonac i sipati vodu. Moje smokve nisu bile krupne, samo par komada, pa ih nisam sekla a i inače u toku kuvanja one omekšaju i raspadnu se.
Kada sve počne da kuva smanjiti temperaturu, ja sam počela od 8 pa smanjila na 3. Svo vreme se kuvaju poklopljene jer hoće da prska a povremeno promešajte. Kuvanje traje od kada počnu da vriju nekih 30 minuta i tada ih treba ispasirati štapnim mikserom. Dodajte vanilin šećer, šećer, limuntus i rozetlu. Nastavite da kuvate još nekih dvadesetak minuta. Kada se smokve ukuvaju treba da se vidi trag na dnu lonca i tada mogu da se sipaju u tegle. Marmeladu probajte pa ako vam nije slatka dodajte još šećera i to sve dok još kuva.
Ukuvanu marmeladu sipajte u sterilisane tegle, do vrha, zatvorite poklopcem i okrenite naopako, na poklopac. Tegle pokrite kuhinjskom krpom i ostavite da se ohlade. Tada tegle okrenite i odložite u ostavu za zimu.


















Prijatno!







Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.