Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 8. август 2018.

ŠARENI KOH SA ORASIMA












Uvek sam obožavala koh pa još kada onako pliva u mleku a hladan, poslastica lepša od sladoleda, bar za mene. Recept sam nasledila od mame koja nam je često pravila ovu poslasticu. U mojim eksperimentima sam otišla toliko da sam isprobala varijantu sa orasima ali onako prošarano. Ako volite orahe sigurno će vam se dopasti.









POTREBNE NAMIRNICE:

- 7 komada jaja
- 7 kašika šećera
- 7 kašika pšeničnog griza
- 7 kašika oštrog brašna
- 4 kašike oraha
- 1,5 l mleka
- 2 kesice vanilin šećera
- šećer po ukusu za mleko
















PRIPREMA:


Uključiti rernu da se zagreva na 200 C stepeni. Kalup podmazati uljem i pobrašnjiti.
U dublju posudu izlomiti jaja i dodati šećer. Mikserom penasto umutiti.
Dodati griz, brašno i sve lepo sjediniti. 
Odvojiti četvrtinu smese i u nju dodati mlevene orahe.
U kalup sipati prvo žuti deo a onda prošarati sa delom u kojem su orasi.
Staviti da se peče oko 30 minuta, možda i manje. Proverite čačkalicom.
Dok se koh peče pripremiti mleko. Mleko zasladite po ukusu i dodajte vanilin šećer. Staviti na ringlu da prokuva.. Ostaviti sa strane dok se koh ne ispeče. 
Pečen koh izvaditi iz rerne i preliti mlekom.
Ostaviti da kolač upije mleko. Staviti na hladno da se ohladi.
Seći na parčiće po želji i poslužiti. 














Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.