Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

недеља, 12. август 2018.

MARGARIN - NAMAZ IZ DOMAĆE RADINOSTI












Margarin se smatra ne zdravom namirnicom ali zato sada možete da napravite sami zdrav margarin u svojoj kući uz pomoć nekoliko namirnica i blendera ili miksera. Recept sam pročitala na stranici recepti-kuvar.rs i isprobala ga. Uspela sam ali mi je ispao malo redji, nešto kao majonez. Moraću ponovo da pokušam i da preciznije pratim recept pošto sam po mojoj proceni dodala više tečnosti pa je zato ispao redji. Volela bih da, ako vam se recept dopadne isprobate i napišete svoje iskustvo.










POTREBNE NAMIRNICE:

- 1/2 šolje obranog mleka u prahu
- 1/3 šolje vode
- 1/4 šolje gustog jogurta ili kiselog mleka
- 1,5 šolja hladno ekstra devičansko maslinovo ulje
- 1 kašičica soli
- prstohvat kurkume


PRVI PUT








DRUGI PUT











PRIPREMA:


Sipajte mleko u prahu u posudu za mućenje ili blender, u mom slučaju je to radjeno mikserom.
Dodajte jogurt i mutite na maloj brzini.
Vodu dodajte postepeno do željene gustine.
Povećajte brzinu i dodajte hladno maslinovo ulje, samo nemojte dodati odjednom svo ulje, i mutite i dalje. Ako je smesa retka dodajte još mleka u prahu da bi se zgusnulo.
Dobićete smesu malo redju nego pravi margarin ali će se ona zgusnuti kada se ohladi u frižideru.

Moj margarin je ispao malo redji ali nisam imala više mleka u prahu a prevarila sam se što sam dodala celu količinu ulja. Zato kada budete pravili ulje dodajte postepeno jer možda vam neće trebati cela količina.
Kurkuma se dodajte zbog boje ali ako je ne volite možete da je izostavite.

Drugi put sam pravila ali u blenderu i opet je ispao malo redji. Definitivno moraću nešto da promenim. Ukus je fantastičan jedino što podseća na majonez. Odličan je kao namaz za bilo koju vrstu sendviča. 
Evo jednog primera sendviča: 2 parčeta integralnog tost hleba namazati margarin namazom, staviti na jedno parče pileću šunku, peršun i čeri paradajz. Poklopiti drugim parčetom i sve iseći po dijagonali, da se dobije trougao.


PRVI PUT








DRUGI PUT















Prijatno!





Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.