Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 11. јул 2018.

VEKNA OD RAŽENOG, SPELTINOG I KUKURUZNOG BRAŠNA












Još jedan od mojih hlebova u kombinaciji tri vrste brašna. Mekan je i lep i drugog dana mada moj suprug kaže da se malo mrvi. Da ostaju mrvice ali nije suv da vas davi dok jedete nego baš onako kako ja volim. Lepo se seče i ne raspada a vi sami odlučite da li će te da isprobate ovu kombinaciju brašna za hleb.









POTREBNE NAMIRNICE:

- 2 šolje raženog brašna (2 dl)
- 2 šolje mekog speltinog brašna
- 1 šolja integralnog kukuruznog belog brašna
- 1 kesica suvog kvasca
- 1 kesica praška za pecivo
- 1 kašičica soli
- 3 kašike maslinovog ulja
- 3-4 šolje tople vode
- 1 kašika kima













PRIPREMA:

U odgovarajuću posudu stavite sve tri vrste brašna, so, kvasac i prašak za pecivo i sve promešajte. Dodajte ulje i postepeno dodajte toplu vodu i mešajte kašikom. Vodu dodajte i mešajte kašikom sve dok ne dobijete žitko testo. 
Na kraju umešajte kim.
Posudu pokrijte plastičnom folijom i ostavite da testo nadodje.
Nadošlo testo promešajte i preručite u kalup po vašoj želji koji ste obložili papirom za pečenje. U mom slučaju je korišćen kalup za hleb ali kraći a širi od klasičnog kalupa za hleb.
Sada uključite rernu da se zagreje na 200 C stepeni.
Hleb pre stavljanja u rernu će malo nadoći, poprskajte ga odozgo hladnom vodom i stavite da se peče 50 minuta.
Pečen hleb izvadite iz kalupa i zajedno sa papirom u kojem se pekao zamotajte kuhinjskim ubrusom da omekša i ohladi se. 
Ako volite hrskavu koricu onda hleb ostavite nepokriven da se hladi.
Kada stavite hleb da se peče obavezno pogledajte na sat ako nemate merač vremena na rerni. Moja rerna nema pa ponekad mi se desi da zaboravim da pogledam na sat ali zato kada osetim miris pečenog hleba znam da je prošlo 30 minuta pečenja. Ovo je provereno 100% jer sam pratila  da bih bila sigurna da je hleb lepo pečen tako da ukupno vreme pečenja je 50 minuta.














Prijatno!






Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.