Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 24. јун 2015.

ZAČIN OD SUŠENOG POVRĆA












Neko će možda reći da nisam izmislila toplu vodu kada sam odlučila da sama napravim začin od sušenog povrća i da više ne koristim one iz radnje pune aditiva. Odavno ja sama pravim ovaj začin s tim što sam ranije mešala samleveno povrće sa morskom solju ali sam kasnije prešla na varijantu bez soli, tako da sada jelo dosolim po ukusu.




POTREBNO JE:

- 300 g sušenog povrća (šargarepa, koren peršuna, celer, paškanat, list peršuna)















PRIPREMA:

Povrće možete sami da iseckate na kockice i da sušite u rerni, ako imate rernu sa ventilatorom, samo je to malo duži proces. 

U našim bio radnjama može da se kupi već osušeno povrće tako da je to jednostavnija varijanta, pogotovo ako nemate vremena da sami sušite. 

Potreban vam je i mlin za kafu. Mlin za kafu, koji ja imam je bio zaboravljena sprava koja se nije koristila. Tako sam se ja dosetila i počela da ga koristim za pravljenje odredjenih vrsta brašna ali i da meljem povrće, koje koristim kao začin i stavljam ga u jelo, supe, čorbe...

Povrće možete prvo da prosejete kroz djerdjiv sa malo većim rupicama i tako odvojite sušeni peršun ili da ostavite sve zajedno. Stavite sušeno povrće u mlin za kafu i provrtite par krugova da se ne bi skroz usitnilo. Ako više volite sitno kao prah samo ga duže meljite.

Kada sameljem svo povrće preručim ga u teglu, zatvorim poklopcem i to je to.

Ako ste odvajali peršun onda posebno spakujte u teglicu.

Kod mene se zdržala jedna plastična tegla od začina,iz vremena kada sam kupovala začin pa je sada koristim u ove svrhe.

Začin koristite za dodavanje u sve što kuvate a so dodajte po potrebi i ukusu.












Prijatno!







Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.