Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

уторак, 30. јул 2019.

SLADOLED ESKIMKO















Kada nam dodje leto i vručina nas smori prija nešto slatko i hladno. Gotov sladoled Eskimko koji je odličnog ukusa i jako brzo se sprema uz par sati smrzavanja daće vam slatkiš koji može samo da prija. 


Post je uradjen u saradnji sa  C Slatka tradicija.












POTREBNE NAMIRNICE:


- 2 kesice C eskimko čokolada
- 2 kesice C eskimko vanilina
- 1 kesica C eskimko stracciatella
- 1 kesica C šlag-krem čokolada - 60g
- 1+ 1 kesica  C šlag krem beli-75g  
 - 50 + 50 g čokolade
- 1,5 l mleka



































PRIPREMA:


Potrebno je umutiti sladoled i to na sledeći način:

Za sladoled od vanile: Odmeriti 5 dl mleka i sipati deo u duboku posudu. Dodati prah za sladoled od vanile i šlag krem beli. Mutiti mikserom manjom brzinom pa postepeno povećajte uz dodavanje ostatka mleka. Od ove količine sladoleda sam za 2 torte iskoristila 2/3 sladoleda a ostatak sam podelila na dva dela. U jedan deo sam dodala ekstrat od maline i to zamrzla.


Za sladoled od čokolade: Postupak je isti kao kod predhodnog samo koristite prah za sladoled od čokolade i šlag krem čokoladni. Od ove količine sladoleda sam napravila 2 torte za koje mi je trebalo 3/4 sladoleda a ostatak sam zamrzla.

Za sladoled straćatelo: Odmerite 3 dl mleka i sipati u duboku posudu. Dodati prah za sladoled straćatelo i šlag krem beli. Kada umutite dodajte 50 g iseckane crne čokolade i sve lepo promešajte. Od ukupne količine sladoleda sam iskoristila 2/3 za 2 torte a ostatak sam zamrzla.


Kada sladoled umutite možete ga spakovati posebno u kutije i zamrznuti. Ja nisam već sam sve sipala u jednu veću kutiju stavljajući gomilice sladoleda jednu preko druge. Zatvorite poklopcem i stavite da se zamrzne. 

Kašikom za sladoled vadite kugle i poslužite.


























Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.