Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

недеља, 24. април 2016.

POSNI KOLAČIĆI SA BANANAMA








Ove posne kolačiće sam pravila po receptu naše Gage sa bloga http://gagasrce.blogspot.rs/2016/04/posni-kolacici-od-banana-i-ovsenih.html?spref=fb. Mogu da kažem da su izvrsni, zdravi kolačići, prijatnog ukusa i preporučujem da ih probate. Doduše ja sam napravila male izmene u odnosu na original recept jer sam dodala ovsene mekinje i umesto oraha lešnike. Moraću da isprobam i druge varijante ovih kolačića, koje je predložila Gaga na svom blogu http://gagasrce.blogspot.rs/ .









POTREBNI SASTOJCI:

Za testo:

- 3 manje banane (oko 200 g očišćene)
- 100 g ovsenih pahuljica
- 50 g ovsenih mekinja (kikiriki, badem, lešnik, kokos, susam)
- 50 g suvog groždja (brusnice, borovnice, aronija, smokva, urma)

- po želji mogu da se dodaju vanila, cimet, čokoladni komadići

Još je potrebno:

- 15 komada celih lešnika 




















PRIPREMA:



Oljuštiti banane i viljuškom ih izgnječiti. To sam radila u istoj posudi u kojoj sam pre toga napravila smesu za RASPUCANE KEKSIĆE, pa se zato na slici vidi kao da je činija prljava a ja sam smatrala da nema potrebe da je perem jer sam prvo pravila čokoladne keksiće a posle ove sa bananama. Možda nisam u pravu a ja smatram da ne treba sebi praviti dodatni posao ako baš ne mora.

Dodati ovsene mekinje, ovsene pahuljice i suvo groždje i dobro ih sjedinite. Ako je testo previše dodajte još ovsenih pahuljica. Nisam dodatno sladila jer nije bilo potrebe za tim, a vi ako smatrate da po vašem ukusu treba dodajte med, steviju, fruktozu. Banane i suvo groždje imaju dovoljno slatkoće, bar po mom ukusu.

Kašičicim sam vadila smesu i pravila loptice rukama i jeste smesa bila mekana ali je mogla da se lepo oblikuje jer se nije lepila za ruke.

Loptice složite u pleh obložen papirim za pečenje. Malo ih pritisnite do debljine koju želite, da podsećaju na keksiće. U sredinu svakog stavite celi lešnik i malo ga pritisnite da se lepo spoji sa keksićima.

Staviti keksiće u zagrejanu rernu na 200 C stepeni da se peku. To je otprilike nekih 10 minuta tek da porumene. Koristila sam topli vazduh u toku pečenja, ako vaša rerna ima tu opciju, a ako nemate to nije toliko važno.

Izvadite keksiće iz rerne, prohladite i poslužite kao desert ili obrok za doručak ili večeru uz napitak po želji.

Keksići dok ih jedete imate utisak da su unutra orasi a ne ovsene pahuljice i mekinje, tako da ako ste skeptični što se ukusa tiče, slobodno ih napravite jer su izvanredni. Ni manje sastojaka ni lepših keksića.










Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.