Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

понедељак, 29. август 2016.

DOMAĆA ALA LEŠNIK NUTELA











Pošto ne kupujem ništa što je zapakovano u razne teglice, čašice, kutijice pa ni gotovu nutelu ili euro krem, pravim sama. Sada sam odlučila da napravim nutelu sa ukusom lešnika. Dvoumila sam se da li da upotrebim lešnike sitno samlevene u prah ili aromu lešnika. Ipak je prevagnula aroma jer sam se bojala da će se lešnik puno osetiti u kremu a ja to nisam htela. Sledeći put kada budem pravila probaću sa lešnicima pa ću da uporedim.





POTREBNE NAMIRNICE:


- 250 ml mlečne slatke pavlake
- 300 g bele čokolade za kolače
- 1 mala bočica ekstrata od lešnika














PRIPREMA:


Slatku pavlaku izručite iz tetrapaka u manju šerpicu i stavite na ringlu da se greje. Kod mene je to bilo na 4 inače ide do 9. 

Dodajte izlomljenu belu čokoladu i svo vreme mešajte pazeći da vam se ne uhvati za dno posude i da ne počne da kuva. Ako je potrebno smanjite još temperaturu na 2 ili 1. 

Kada se otopila sva čokolada i lepo se sjedinila sa slatkom pavlakom dodajte ekstrat od lešnika i promešajte.

Sklonite sa ringle i sipajte u teglicu. Zatvorite poklopcem i stavite u frižider da se ohladi.

Koristite kao namaz za palačinke, hleb, kolače ili već kako volite.

Od ove količine slatke pavlake i čokolade dobijue se 550 ml krema.










Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.