Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

уторак, 13. октобар 2015.

DANAS JE 13. OKTOBAR 2015. GODINE











DANAS JE MOJ 60-TI RODJENDAN





13. oktobar 2015. godine. Sedim i razmišljam. Na današnji dan pre 60 godina me rodila moja majka, koja nije više samnom. 
Dobijam čestitke od mojih prijatelja, koji su mnogobrojni. Najviše me raduje to što su moja deca ovaj put bila prva u čestitkama. Na žalost nema mojih najdražih, pored moje porodice, jer moji roditelji i sestra su mi uvek prvi čestitali rodjendan. Deci se dešavalo da ponekad zaborave a suprug je uvek žalio što je moj rodjendan pre njegove plate. 
Nema veze, srećna sam i ispunjena DANAS JE MOJ RODJENDAN.

Hvala svima na lepim željama i čestitkama.










2 коментара:

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.