Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

недеља, 30. јун 2019.

SLADOLED


















Kada dodje leto jedina pomisao kada hoćemo da se zasladimo je na sladoled. Ovo je recept za osnovni sladoled od vanile. Jedino što sam ja u jedan deo dodala slatki kakao. Brzo se pravi a još brže pojede i za ovaj sladoled vam treba jako malo namirnica. 


Recept je napravljen u saradnji sa C Slatka tradicija.














Priprema: 10 minuta
Hladjenje: > 60 minuta
Za oko 1 kg sladoleda


POTREBNE NAMIRNICE:

- 250 g praha C slag krem sa ukusom vanile

- 250 ml mleka
- 400 ml kisele pavlake
- 50 g C šecer u prahu
- 1 kesica C vanilin šećera
- 3 kašike  C slatki kakao 
- listići kokosa














PRIPREMA:

U dublji sud izručite prah šlag krema od vanile, dodajte hladno mleko i umutite mikserom.
Kiselu pavlaku promešajte sa prah šećerom žicom da se dobije redja tekstura.
Spojite umućen šlag krem i kiselu pavlaku i samo malo žicom izmešajte da se sjedini. Dobićete gustu kremu.
To je osnova za druge sladolede a ujedno i možete ako ne dodajete ništa drugo da imate sladoled od vanile.
Ovu masu sam podelila i u jedan deo dodala slatki kakao i sve promešala. Tako sam dobila čokoladni deo.
Masu za sladoled sipajte u dve odvojene posude i stavite u zamrzivač na par sati da se zamrzne.
Vadite kugle uz pomoć kašike za sladoled i stavite u čaše za serviranje. Ukrasite voćem, čokoladom ili listićima kokosa i poslužite.

Dok sam slikala bilo je toplo pa je sladoled počeo da mi se topi, tako da slike možda nisu najlepše ali to nije smetalo da uživamo.








Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.