Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

петак, 10. јул 2015.

SLANE ZVEZDICE















POTREBNI SASTOJCI:



- 3 komada jaja
- 1 dcl maslinovog ulja
- 2 kašičice soli
- 200 g brašna
- 150 g kukuruznog belog brašna
- 50 g kukuruznog griza
- 5 dcl kefira (jogurta)
- 200 g sitnog sira
- 200 g graška zamrznutog
- pola veze peršuna krupno seckanog
- 1 kesica praška za pecivo
- 2 kašike susama
- 2 kašičice kima (mleveni ili ceo)












 PRIPREMA;



U dublju posudu izlomiti jaja, dodati ulje i so i sve žicom umutiti. 

Dodati suve sastojke i promešati.

Sada u ovu smesu sipati kefir i sve lepo ujednačiti u kompaktnu masu. 

Dodajte grašak, peršun krupno seckan. Ubaciti susam i kim i ostavite po malo za odozgo. Sve lepo sjediniti u glatku smesu.

Uzeti silikonske modle u obliku zvezdica i u svaku sipati smesu  skoro do vrha, nek ostane malo praznog prostora da ne bi testo prilikom pečenja izašlo iz kalupa. Pecite na 180C stepeni desetak minuta, otprilike. Ja koristim topli vazduh prilikom pečenja a vi pečenje prilagodite vašoj rerni.

Pečene zvezdice izvaditi da se ohalde. 

Odstranite kalupe i poslužite.

Pošto sam imala više testa nego kalupa a mrzelo me da se dalje igram ostatak smese sam izručila u četvrtaski kalup i ispekla.



















































Prijatno!






Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.