Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

недеља, 30. јун 2019.

KINEŠČIĆI OD PILETINE
















Isprobala sam Gagin recept, Moje grne, za kineščiće jedino što sam ja koristila pileće meso i dodala mladi crni luk. Recept je odličan i sve preporuke. Mi smo s apetitom ručali ove simpatične male kineščiće.



Original recept možete da vidite na linku https://moje-grne.com/2008/02/16/kinescici/  













POTREBAN MATERIJAL:



-          500 g mlevenog pilećeg mesa

-          3 komada pačjih jaja

-          5 punih kašika mekog speltinog brašna

-          50 ml maslinovog ulja

-          1 kesica praška za pecivo

-          biber po ukusu

-          sitna morska so po ukusu

-          dimljena paprika po ukusu

-          kurkuma po ukusu

-          beli luk u prahu po ukusu

-          peršun

-          1 struk mladog luka

-          150 ml gazirane mineralne vode (ja nisam koristila)
























PRIPREMA:



U odgovarajuću činiju staviti mleveno meso i dodati sve ostale sastojke. Kašikom izmešajte i sjedinite masu. Mineralnu vodu, koja po originalnom receptu ide u meso nisam stavila jer mi se učinilo da će biti previše retko.

Masa je redja da vas ne buni. Vaditi kašikom i stavljati u tiganj sa zagrejanim uljem. Malo ih rastanjiti i pustiti da se prže sa jedne strane pa okrenite i drugu da lepo porumene.

Pržene vadite na tanjir. Pospite iseckanim mladim lukom i poslužite kao glavno jelo uz salatu ili kao prilog, u mom slučaju uz musaku.























Prijatno!









                                                 .



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.