Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 28. новембар 2018.

MINI TROUGLIĆI OD PRAZI LUKA S MESOM













Dugo sam razmišljala da li da pravim ovo jelo jer mi se učinilo komplikovano. Medjutim kada sam krenula da ga pravim shvatila sam da nije ni malo komplikovano a dobijete jedno fantastično ukusno jelo još i lepo za oko. Inače recept je po uzoru na isti od moje Dijane iz Dijanine kuhinje.










POTREBNE NAMIRNICE:


- 3 deblja struka prazi luka dužine 20 cm (samo beli deo)
- 150 g mlevenog mesa
- 50 g prazi luka usitnjen u secku
- po ukusu sitna morska so
- po ukusu biber
- 1 kašičica belog luka u granulama
- 1 kačičica crnog luka u prahu
- 1 kašika začina od sušenog povrća bez soli
- 1 kašičica dimljene paprike
- trun kurkume
- 2 kašike maslinovo ulje

Za preliv:

- 100 ml neutralne pavlake
- 100 ml vode ili mleka
- 1 kašičica suvog peršuna
- 1 kašičica sitne morske soli
- 1 kašičica začina od sušenog povrća bez soli























PRIPREMA:


Strukove prazi luka preseći ali ne do kraja. Staviti ih u posoljenu kipuću vodu na par minuta da bi se listovi odvojili. Ocedite od vrele vode i prohladite ih u hladnoj vodi.

Napraviti fil od navedenih namirnica. Nemojte pržiti već sve ostaje sirovo.

Uzimajte po jedan list prazi luka i na jedan kraj stavite kašiku fila i zamotavajte trougliće premotavajući naizmenično iz kraja u kraj. Raditi ovako dok ne potrošite sve namirnice.

Složiti trougliće u podmazanu vatrostalnu činiju.

Napraviti preliv od navedenih namirnica i preliti trougliće.

Staviti u zagrejanu rernu na 200 C stepeni, sa toplim vazduhom, da se zapeku.

Poslužiti tople kao glavni obrok.











Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.