Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

четвртак, 17. мај 2018.

LAZANJE SA SPANAĆEM I SIROM











Evo jednog jednostavnog recepta za lazanje ali bez mesa. Glavne namirnice su spanać, kečap i više vrsta sira. Ovaj recept je dokaz da ne mora jelo da bude uvek sa mesom a da je podjednako ukusno.









POTREBNE NAMIRNICE:

- 1/2 kutije suvih lazanja (može i cela)

Za fil 1:

- 1 pakovanje zamrznutog spanaća
- 1 kašičica začina sa povrćem
- 1 kašika osušenog crnog luka
- 2-3 kašike sojinih ljuspica (ne potapati ih)
- biber po ukusu
- so po ukusu

Za fil  2:

- 1 kantica od 500 g sira Moja kravica
- 1 jaje
- 100 g parmezana sitno rendanog ili 1 kesica
- 3 dl jogurta ili kefira
- 1 kašika suvog vlašca
- biber po ukusu
- so po ukusu
- 1 kašičica belog luka u prahu

I još je potrebno:

- 200 g kečapa
- 300-400 g krupno rendanog kačkavalja (bilo koji topivi)





















PRIPREMA:

Spanać otopite i začinite.
Napravite fil 1 i fil 2 sa navedenim namirnicama.
Pripremite odgovarajuću posudu za pečenje, ili vatrostalnu sa poklopcem kao što sam ja koristila.
Na dno posude stavite red drugog fila od sira pa stavite red kora za lazanje.
Preko stavite spanać i deo rendanog kačkavalja i prošarati kečapom. a preko opet par kašika drugog fila od sira.
Opet staviti kore za lazanje i ponoviti postupak i tako tri puta.
Završiti kačkavaljem.
Posudu pokriti poklopcem a ako nemate stavite aluminijumsku foliju ali pazite da vam se ne zalepi za kačkavalj.
Pecite na 180 C stepeni 1 sat.
Pred kraj otkriti lazanje i pustiti da se malo zapeku.
Izvadite iz rerne, malo prohladite i isecite na kocke i poslužite kao glavno jelo.

U mom slučaju mi je bilo dovoljno pola pakovanja kora za lazanje ali ako imate veći pleh trebaće vam celo pakovanje i više fila.
U mom slučaju je korišćen domaći kečap a u spanać sam dodala suve sojine ljuspice da bi pokupile višak tečnosti od otopljenog spanaća. Ako koristite svež spanać njih možete da izostavite.
Meni su išle po 2 kore u red a fila je bilo dovoljno da budu sočne, tako da ova količina fila bi mogla da bude i za celo pakovanje kora.













Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.