Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 23. мај 2018.

KNJIGA - TRADICIONALNI RECEPTI DOMAĆE SRPSKE KUHINJE



















KNJIGA - TRADICIONALNI RECEPTI DOMAĆE SRPSKE KUHINJE




Imala sam čast da upoznam gospodina Miodraga Ilić, koji je autor knjige-kuvara Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje / Traditional Serbian food and recipes, a ujedno je i vlasnik stranice
Recepti i Kuvar online

Promocija knjige održana je u Beogradu 23.5.2018.g., u prijatnoj atmosferi METRO Horeca centar sa mnogobrojnim gostima i obilnim posluženjem. Na moju žalost bila sam sprečena da lično prisustvujem promociji ali smo to uspeli da nadoknadimo. Gospodin Miodrag mi je uz prijatan razgovor uručio i poklon knjigu Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje u čijoj izradi sam učestvovala mojim skromnim doprinosom sa 2 recepta i to za PITA (savijača) i PODVARAK.
Knjiga je posebna jer sadrži tradicionalne i ujedno izvorne, domaće, recepte srpske kuhinje. Recepti su propraćeni slikama gde je navedeno i ko je autor recepta, fotografije... Iz knjige možete da se informišete i o pripremanju hrane sa kulturološkim, zdravstvenim i istorijskim aspektima. Namenjena je svima, od ljubitelja tradicionalnog do svakoga ko voli domaću kuhinju i želi da se sačuva baština Srbije.
Na knjizi je radila brojna ekipa stručnih saradnika i saradnika od autora Miodrag Ilić, autora predgovora i stručna saradnica Prof.dr Sladjana Šobajić, gastro urednica i stručna saradnica Kristina Gašpar i mnogi saradnici Ana Vuletić, Snežana Kitanović, Bojan Božić, Ljiljana Stanković, Jelena Nikolić, Bojan Marinkov, Dijana Popović i moja malenkost Snežana Knežević. Korišćena je stručna literatura UNESCO, Simo Trojanović, Jovan Erdeljanović, Savatije Grbić ...
Knjiga je odličnog dizajna, tvrdog poveza sa 341 stranom i napisana na srpskom i engleskom jeziku. Pročitala sam je i imam samo reči hvale za istu. Jedan primerak poklonila sam mom sinu, koji se bavi profesionalno kuvarstvom.
Kada budete imali ovu knjigu u rukama shvatićete da je ona nemerljivo blago naše nematerijalne kulturne baštine Srbije. 
Znam da će te uživati dok je budete čitali.













Prijatno vam bilo!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.