Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

понедељак, 18. децембар 2017.

POSNA PROJA SA AJVAROM













Da proja može da se napravi bez jaja i bude posna dokaz je i ovaj recept.Isprobala sam recept i svi bili oduševljeni. Nema nikakve razlike izmedju proje sa jajima i bez, u šta sam se i sama uverila. Recept sam pronašla na internetu ali sam, po mom običaju, unela neke izmene.








POTREBNE NAMIRNICE:

- 3 šolje žutog projnog brašna (2dl)
- 3 šolje pšeničnog brašna T400
- 3 šolje mineralne gazirane vode
- 1,5 šolja maslinovog ulja
- 1 šolja sojinih ljuspica
- 1 šolja ajvara
- 1 kašičica sitne morske soli
- 1 kašičica kurkume
- 2 kesice praška za pecivo
- 2 kašike susama












PRIPREMA:


U dublji sud staviti suve sastojke, osim sojinih ljuspica i susama. Dodati mineralnu vodu i ulje i sve dobro sjediniti ručno žicom za mućenje. Sada dodati ajvar i suve sojine ljuspice, jer će one pokupiti vlagu iz testa pa ih ne treba posebno kvasiti. Sve dobro sjediniti i izliti u pleh obložen papirom za pečenje. Odozgo pospite susam. U mom slučaju sam koristila manji pleh da bi proja imala debljinu a vi ako volite tanju upotrebite veći pleh.
Proju stavite u zagrejanu rernu na 200 C stepeni, sa ventilatorom, da se peče. Posle nekih 40 minuta trebala bi da bude gotova. Proverite uz pomoć čačkalice, koja treba da ostane suva kada se zabode u testo.
Gotovu proju izvadite iz rerne i pleha i odvojite papir. Stavite je na rešetku da se prohladi, jer u protivnom će se upariti.
Seći proju na kocke po želji i poslužiti.















Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.