Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

четвртак, 6. април 2017.

PRŽENICE IZ RERNE












Svi pravimo prženice i svako ima neki svoj način. Pošto za prženje ipak treba više ulja odlučila sam da probam da ih ispečem u rerni. Pokazalo se kao odlična zamena a sa minimalnom količinom ulja, mada mislim da bi moglo da bude i bez. U svakom slučaju ja dajem + jer nema prljanja šporeta, miris prženog po stanu... Sve u svemu višestruka prednost u korist ove varijante prženica.










POTREBNE NAMIRNICE:

- 5-6 komada jaja
- 200 g sitnog sira
- 5 dl mleka
- 1 kašičica sitne morske soli
- 2 kašike maslinovog ulja
- 12 parčića hleba
- 1-2 kašičice origana
- kečap, sir, jogurt, kefir, paradajz sok kao prilog














PRIPREMA:


Iseći hleb na parčiće ili ako imate već isečen hleb još bolje. U odgovarajućoj posudi izlomiti jaja, dodati so i umutiti. Dodati sir, mleko i ulje i još jednom dobro promešati da se sjedini. 
Umakati parčiće hleba, pa ih okrenuti da se natopi i druga strana. Hleb slagati u pleh obložen papirom za pečenje. Pospite odozgo origano. Dok ovo radite uključite rernu da se zagreje na 200 C stepeni. Ubacite pleh u rernu i hleb pecite dok ne porumeni. Kod mene je to gotovo za nekih 10 minuta, jer koristim topli vazduh.
Pečene prženice izvadite iz rerne, pokrite i ostavite da se malo prohlade. Poslužite uz prilog po želji. Mi smo koristili domaći kečap.














Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.