Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

петак, 3. март 2017.

PEČENE JABUKE














Jabuka je voće našeg podneblja i dosta je zastupljena u ishrani zbog svojih nutritivnih vrednosti. U mojoj kući se jabuke dosta koriste u svežem ili preradjenom obliku bilo kao džem, za kolače, pečene, kuvane u kompotu... Ovo je jedan jednostavan slatkiš, koji se napravi jako brzo i može da zameni kolač a što je naj važnije zdravije je. Šlag može da se izbegne iako sam ja dodala, i čak mi je ukusnija jabuka bez šlaga. Ali o ukusima nećemo sada.















POTREBNE NAMIRNICE:


- 9 komada jabuka nakiselih
- 1 kesica šlaga
- 100 g lešnika
- 2 kašičice šarenih mrvica
- malo  KANDIRANE KORICE OD JUŽNOG VOĆA





















PRIPREMA:


Jabuke dobro operite i svaku probušite na gornjem kraju viljuškom da ne bi popucale u toku pečenja. Složite jabuke u pleh obložen papirom za pečenje. Stavite u zagrejanu rernu na 200 C stepeni da se peku. Ne treba dugo da se peku, obratite pažnju da vam ne izgore, jer ja sam zaboravila da gledam na sat, samo sam pratila da mi ne izgore. Pečene jabuke izvadite iz rerne i ostavite da se ohalde. Umutite šlag sa vodom po uputstvu sa kesice. Lešnike sirove samo grubo iseckajte.
U činijice stavite prvo umućen šlag pa onda pečenu jabuku. Pospite lešnicima. Preko jabuke dodajte još šlaga i šarene mrvice. Dodatno ukrasite  sa KANDIRANE KORICE OD JUŽNOG VOĆA , ako ne volite mrvice.
Mogu da se jedu i tople bez ikakvih dodataka.













Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.