Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

петак, 23. септембар 2016.

SMOKVE SA MOCARELOM











Mediteransko voće, smokva, je za mene obožavano voće, a tako inspirativno. Obično sam sa njom pravila džem ili kolače. Sada sam rešila da napravim jednu slanu varijantu, koja je neka vrsta predjela ali je nama bio glavni obrok. Smokve sam kombinovala sa mocarelom i pečenicom, jer iako je dobitna kombinacija kozji ili neki plavi sir a ja ih ne volim, onda sam to prilagodila mom ukusu.









POTREBNE NAMIRNICE:


- 4 komada velikih svežih smokvi
- 300 g mocarela sira
- 100 g pečenice tanko sečene
- 1 kašičica suvog origana
- 1 čen belog luka
- 1 kašičica sitne morske soli
- malo bibera, po ukusu
- 10 komada malih čeri paradajza
- 2 komada malih svežih krastavčića
- nekoliko listova sveže nane
- nekoliko listova svežeg crvenog bosiljka
- 2 kašike  Olitalia maslinovog ulja
- 5 srednjih listova smokve 
- 1 kašika seckanog vlašca














PRIPREMA:

Listove pečenice stavite na pleh, obložen papirom, i stavite u zagrejanu rernu da se malo prepeku. Pečenicu ostavite celu ili izmrvite. U mom slučaju imate obe varijante.

Smokve operite, obrišite i odstranite peteljke. Presecite ih na četri dela, ali ne do kraja već da podsećaju na cvet koji se otvorio. 

Sir izmešajte sa origanom, belim lukom, biberom i solju u kompaktnu masu. Napravite kugle uz pomoć kašike za sladoled a ako nemate kašiku mogu da vam posluže i 2 kašičice.

Ostale namirnice operite i osušite.

Na tanjir za serviranje prvo stavite listove smokve. Zatim deo izmrvljene pečenice. Preko poredajte smokve kojima ste u sredinu stavili po kuglu sira. Ostatak sira i pečenice rasporedite izmedju. Krastavac isecite na polovine i stavite izmedju. 

Odozgo poredjajte čeri paradajz, nanu i bosiljak. Dodatno još malo posolite i pospite Olitalia maslinovim uljem i vlašcem.

Ohladite i poslužite.












Meni sam na tanjir dodala još pečenice, jer obožavam kada je onako hrskava.













Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.