Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

уторак, 28. јул 2015.

TIKVICE HARMONIKA SA PRILOGOM OD ŠAMPINJONA






  




Tikvice su spremljene po receptu
U mom slučaju su korišćene tamno zelene tikvice i malo sam promenila začine. Stavila sam one koje ja inače koristim. 



POTREBNI SASTOJCI:


- 2 komada srednjih zelenih tkvica
- 1 kašičica kurkume
- 1 kašičica belog luka u granulama
- 1 kašika ZAČIN OD SUŠENOG POVRĆA
- 1 kašika  SUSAMOVA SO
- po ukusu morske soli
- 1,5 dcl maslinovog ulja
- 100 g kačkavalja
















PRIPREMA:


Tikvice operite, obrišite i isecite na tanke šnite, ali ih nemojte presecati do kraja. Ovo uradite uz pomoć dve varjače izmedju kojih će te da stavite tikvicu a one će pomoći da se tikvica ne preseče do kraja. 
Tikvice složite u vatrostalnu činiju.
Sada pripremite preliv. U jednu činijicu stavite začine i maslinovo ulje i sve dobro promešajte. 
Ovim prelivom pomoću četkice namažite tikvice spolja ali i izmedju šnita.
Pokrite posudu aluminijumskom folijom i stavite u zagrejanu rernu na 200C stepeni. Nisam pratila koliko dugo su se pekle pa zato proverite posle nekih pola sata. Ako su omekšale skinite foliju i još malo ih pecite da porumene.
Još dok su vruće pospite ih rendanim kačkavaljem. U mom slučaju je bio običan kačkavalj, jer taj sam imala u kući ali ako imate dimljeni daće jelu još bolji ukus. Meni se dopalo i ovak. bilo je preukusno i u kombinaciji sa punjenim šampinjonima po mom receptu  PUNJENI ŠAMPINJONI smo ih pojeli u slast.


























Prijatno! 




Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.