Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

понедељак, 24. јануар 2011.

HLEB NA MOJ NAČIN










Hleb po receptu moje majke, koji me podseća na hleb koji sam jela kod babe na selu kada sam bila mala.




POTREBNO JE:


* 1 svaž kvasac
* 7,5 dl tople vode
* 1,300 gr brašna tip 400
* 1 kašika šećera
* 1 kašika soli
* 1 kašika sirćeta
* 1 dl ulja









PRIPREMA:


U dublji sud za mešenje staviti toplu vodu, kvasac i šećer. Kada se kvasac rastopi dodati celu količinu brašna, ulje, so i sirće. Sve umesiti mikserom,  nastavci za testo, da se dibije kompaktna masa koja se odvaja od posude. Pokriti testo čistom krpom i ostaviti na toplo mesto oko 1 sat da nadodje. Testo ponovo mikserom premesiti. U okruglu tepsiju staviti peki papir, preručiti testo, poravnati i ostaviti da nadodje. Za to vreme zagrejati rernu na 200"C. Testo viljuškom probosti na više mesta i staviti da se peče. Peče se 60 minuta. Izvaditi pečeni hleb, poprskati ga hladnom vodom, pokriti čistom krpom i ostaviti da omekša oko 30 minuta. Izvaditi hleb iz tepsije, odvojiti od papira staviti na drugu krpu, pokriti ga i ostaviti da se ohladi.
Savet: sirće daje mekoću hlebu i ostaje svež nekoliko dana s tim što kada se ohladi hleb stavite u najlon kesu.



Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.